Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/119
Название: Маркетингтік зерттеулер: ЖОО-дарының экономикалық мамандықтарында оқитын студенттерге арналған оқулық
Авторы: Борбасова З.Н.
Улақов С.Н.
Осик Ю.И.
Ключевые слова: маркетингтік зерттеу
баға
фирма
бәсекелестік
Дата публикации: 2015
Издательство: Қарағанды: ҚарМУ Баспасы
Библиографическое описание: Борбасова З.Н., Улақов С.Н., Осик Ю.И. Маркетингтік зерттеулер: ЖОО-дарының экономикалық мамандықтарында оқитын студенттерге арналған оқулық. – Қарағанды: ҚарМУ Баспасы, 2015. – 339 б.
Описание: Оқулықта маркетингтік зерттеулердің негізгі теориялық-әдістемелік мәселелері, сондай-ақ оларды тәжірибеде қолданудың бағыттары қарастырылған. Оқулық құрылымы аталмыш пән бойынша типтік бағдарламаға сәйкес келеді. Маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен әдістері ашып көрсетілген. Тауарлар мен қызмет көрсетулер, тұтынушылар, бәсекелестер, баға белгілеу, тауарларды жылжыту жөніндегі қызмет нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізу кезінде қолданылатын, социологиялық, сараптамалық және өзге де әдістерге сипаттамалар берілген және талданған. Оқулық ЖОО-дарының студенттері мен магистранттарына, маркетингтік зерттеулерді жүргізетін өндіруші-кәсіпорындар мен ұйымдардың басшылығына және мамандарына, сондай-ақ біліктілікті арттыру жүйелерінің тыңдаушыларына арналған.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/119
Располагается в коллекциях:Экономика 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркет исслед КАЗ.pdf2.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.