Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорбасова З.Н.-
dc.contributor.authorУлақов С.Н.-
dc.contributor.authorОсик Ю.И.-
dc.date.accessioned2018-04-19T14:53:08Z-
dc.date.available2018-04-19T14:53:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБорбасова З.Н., Улақов С.Н., Осик Ю.И. Маркетингтік зерттеулер: ЖОО-дарының экономикалық мамандықтарында оқитын студенттерге арналған оқулық. – Қарағанды: ҚарМУ Баспасы, 2015. – 339 б.-
dc.identifier.urihttps://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/119-
dc.descriptionОқулықта маркетингтік зерттеулердің негізгі теориялық-әдістемелік мәселелері, сондай-ақ оларды тәжірибеде қолданудың бағыттары қарастырылған. Оқулық құрылымы аталмыш пән бойынша типтік бағдарламаға сәйкес келеді. Маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен әдістері ашып көрсетілген. Тауарлар мен қызмет көрсетулер, тұтынушылар, бәсекелестер, баға белгілеу, тауарларды жылжыту жөніндегі қызмет нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізу кезінде қолданылатын, социологиялық, сараптамалық және өзге де әдістерге сипаттамалар берілген және талданған. Оқулық ЖОО-дарының студенттері мен магистранттарына, маркетингтік зерттеулерді жүргізетін өндіруші-кәсіпорындар мен ұйымдардың басшылығына және мамандарына, сондай-ақ біліктілікті арттыру жүйелерінің тыңдаушыларына арналған.ru
dc.publisherҚарағанды: ҚарМУ Баспасыru
dc.subjectмаркетингтік зерттеуru
dc.subjectбағаru
dc.subjectфирмаru
dc.subjectбәсекелестікru
dc.titleМаркетингтік зерттеулер: ЖОО-дарының экономикалық мамандықтарында оқитын студенттерге арналған оқулықru
Appears in Collections:Экономика 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркет исслед КАЗ.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.