Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/407
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАдильбекова, Қ.Қ.-
dc.contributor.authorНаурызбай, Т.Б.-
dc.date.accessioned2020-06-20T10:00:50Z-
dc.date.available2020-06-20T10:00:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn978-601-235-403-4-
dc.identifier.urihttps://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/407-
dc.descriptionАталмыш мақалада адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтарының шектеу түсінігі мен негіздері мәселелері қарастырылған. Елімізде жүзеге асырылып жатқан реформалар жағдайында адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын шектеудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін жүйелі, өзара байланысты зерттеу, қоғамның құқықтық жүйесін жаңарту мәселелеріне баса назар аударылған.ru
dc.description.abstractАдильбекова Қ.Қ. Қазақстан Республикасы Конституциясы бойынша адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын шектеудің кейбір мәселелері. [Мәтін] // Адильбекова Қ.Қ., Наурызбай Т.Б. // Қазақстан Республикасының Конституциясы - азаматтық қоғам мен мемлекет тұрақтылығының құқықтық негізі Қазақстан Республикасының Конституциясы күніне арналған халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары - 2019. –Б.87-31.ru
dc.language.isootherru
dc.publisherҚазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университетіru
dc.relation.ispartofseries;Б.87-31.-
dc.subjectадамru
dc.subjectазаматru
dc.subjectқұқықтарru
dc.subjectбостандықтарru
dc.subjectдекларацияru
dc.subjectміндеттерru
dc.subjectшектеуru
dc.subjectазаматтық қоғамru
dc.subjectқұқықтық мемлекетru
dc.subjectдемократиялық мемлекетru
dc.subjectзаңнамаru
dc.subjectхалықаралық қоғамдастықru
dc.titleҚазақстан Республикасы Конституциясы бойынша адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын шектеудің кейбір мәселелері.ru
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Адильбекова Қ.Қ., Наурызбай.pdf171.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.