Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/112
Название: Marketing research: Textbook for students of economic fields of training
Авторы: Borbasova Z.N
Ulakov S.N
Ossik Yu.I
Ossik M.Yu.
Ключевые слова: marketing
information
research
dibberential model
analytical system
consumer
Дата публикации: 2015
Издательство: Karaganda: KarSU publ
Библиографическое описание: Borbasova Z.N., Ulakov S.N., Ossik Yu.I., Ossik M.Yu. Marketing research: Textbook for students of economic fields of training. — Karaganda: KarSU publ., 2015. — 284 p.
Описание: Basic theoretical and methodological issues of marketing research are viewed in the textbook, as well as the directions of their practical use. The structure of the textbook corresponds to a standard program in an academic discipline. The contents and methods of marketing research are disclosed here. The features of sociological, expert and other methods of conducting market research for goods and services, consumers, competitors, pricing, promotional activities are described and analyzed in the textbook. The textbook is addressed to students and undergraduates of universities, managers and specialists of manufacturing enterprises and organizations, which perform marketing studies, as well as to the students of an advanced training system.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/112
Располагается в коллекциях:Экономика 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MARKET RESEARCH.pdf2.42 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.