Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/123
Название: Green marketing
Авторы: O.V.Prokopenko
Yu.I.Ossik
Ключевые слова: green marketing
global
development
estimation
greenwashing
market development
Дата публикации: 2016
Издательство: Karaganda : KarSU
Библиографическое описание: Prokopenko, O. V. Green marketing [Text] : workbook / O.V.Prokopenko, Yu.I.Ossik. - Karaganda : KarSU, 2016. - 111 s.
Описание: The given edition is a workbook to the teaching manual by Prokopenko O.V. and Ossik Yu.I. «Green marketing» (Karaganda, KSU Publishing House, 2015). In the teaching and practical aid they cover practical aspects of introduction of the green marketing concept in practice of activity of manufacturing enterprises and commercial facilities in close interrelation with themes of the lectures.Recommended for teachers, undergraduate and post graduate students of economic majors at institutes of higher education as well as for students of business schools, heads of the enterprises, employees of marketing and environmental divisions, other experts whose activity deals with green marketing.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/123
Располагается в коллекциях:Экономика 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Эколог маркет Практикум АНГЛ.pdf2.61 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.