Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/124
Название: Экологиялық маркетинг
Авторы: О.В.Прокопенко
Ю.И.Осик
Ключевые слова: экологиялық маркетинг
нарықты сегменттеу
инновациялық қызметі
экологиялық ұйымдар
мотивация
тұтынушылық мінез-құлық
сұраныс
тұтынушылар
экологиялық дағдарыс
микроэкономикалық факторлар
тауар
Дата публикации: 2016
Издательство: Караганда : КарГУ
Библиографическое описание: Прокопенко, О. В. Экологиялық маркетинг [Мәтін] : практикум / О.В.Прокопенко, Ю.И.Осик. - Караганда : КарГУ, 2016. - 112 б.
Описание: Аталмыш басылым О.В. Прокопенко мен Ю.И. Осиктің «Экологиялық маркетинг» оқу құралына (Қарағанды, ҚарМУ баспасы, 2015 ж.) практикалық қосымша болып саналады. Оқу-практикалық құралында экологиялық маркетинг тұжырымдамасын дәріс тақырыбымен тығыз өзара байланыста өндірістік және сауда кәсіпорындарының қызметіне енгізудің практикалық аспектілері көрініс тапқан. Экономикалық мамандықтағы жоғары оқу орындарының оқытушыларына, студенттері мен магистранттарына, сондай-ақ бизнес мектептерінің тыңдаушыларына, кәсіпорындардың басшыларына, маркетингтік және экологиялық бөлімшелердің қызметкерлеріне, қызметі экологиялық маркетингпен байланысты өзге де мамандарға ұсынылып отыр.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/124
Располагается в коллекциях:Экономика 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Экол маркет Практикум КАЗ.pdf2.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.