Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/117
Название: Marketing of innovations & Innovational marketing: teaching manual for students of economic majors
Авторы: Ossik Yu.I.
Borbasova Z.N.
Prokopenko O.V.
Valeeva V.Z.
Ключевые слова: Innovational marketing
green marketing
guerrilla marketing
neuromarketing
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Karaganda KarSU Publ.
Ossik Yu.I., Borbasova Z.N., Prokopenko O.V., Valeeva V.Z. Marketing of innovations & Innovational marketing: teaching manual for students of economic majors. — Karaganda KarSU Publ., 2017. — 136 p.
Описание: The teaching manual deals with new marketing development trends in the 21st century: marketing of innovations, green marketing, guerrilla marketing, shock advertising, neuromarketing, internet marketing, social media marketing, event marketing, and viral marketing. Advantages and disadvantages of innovative kinds of marketing, particular features of their application of modern conditions have been considered. The manual is intended for undergraduates, postgraduates and instructors of economic majors, as well as for everybody who is interested in contemporary marketing.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://rep.keu.kz/jspui/handle/123456789/117
Располагается в коллекциях:Экономика 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Иннов маркет АНГЛ.pdf1.24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.